Takk for tilliten!

Det er sant!  Velgerne ville ha oss alle tre på Sametinget; Anita, Tor Gunnar og meg. Opptellinga er endelig ferdig.  NSR fikk 3 av 6 mandater i Sør- Norge valgkrets og vi fikk 33,7% av stemmene. Valgdeltakelsen er økt! Hurra! Det er fantastisk. Jeg gleder meg til fire nye år! Med en bra NSR-gruppe, og andre trivelige folk. Tusen tusen takk for tilliten. Nå starter arbeidet.

NSR har gjort et godt valg og vi er størst på Sametinget, og jeg håper vi klarer å danne et flertall og et Sametingsråd.

Aller først skal jeg prøve å få sydd meg ny kofte til åpninga om knappe fire uker. Lurer på om jeg skal gå for blå kofte denne gang…

Image

Vi fikk Tor Gunnar med oss til Sametinget! Hurra!

 

2 thoughts on “Takk for tilliten!

Legg att eit svar

